Hilal0629 Merhaba bugün ikili tarama testi yaptırdık ve doktor ağzından erkek olduğunu kaçırdı yanındaki asistanda tahmininiz doğru dedi 12+6 Dayız cinsiyet değişme ihtimali var mı ?
Merve8494 Hilal0629 var canım o haftalarda yanılma payı olabiliyor biraz daha bekle 16 17 18 haftalarda öğrenirsin en nette detaylı ultrason da öğrenirsin benim oğlan 18+6 a kadar göstermedi valla 😍😍😀
Fatmamuduk Hilal0629 Valla kuzu 12+5te erkek dedi gösterdi de bana kanıtlı olarak ☺️ emin miyiz dedim doktoruma eminim dedi bana ama yanlış gördüyse benimki de bilemem 🙄
halitefe Hilal0629 değişebilir canım 16. Haftayı hatta 20. Haftayı bekle detaylı ultrason da en kesin cevap verilir
ikizminikler 1453Sm34 benim kayınvalidem de yaşamış aynı şeyi kız demişler oğlan çıkmış onunda bi 23 senesi var ama artık daah az rastlanıyor buna 😂
Nisanurunannesi3850 Bana 11 haftada kıza benziyor demisti ikili tarama da bugün 12+5 günlüğüz kontrole gittim yüksek ihtimalle kiz dedi ama 16. Haftada tekrar gidicem bakalm🤗
Sissmomm Benimde 12. Haftada erkek dedi ve erkek bebeğim olacak inşallah erkek bebekler çoğunlukla erken belli oluyor oyuzden doğru olma ihtimali yüksek sağlıkla gelsin💕