Beker Edakasrga2 normal de olabilir ama bir tansiyon kontrolü ve idrar da protein kaçağına baktırsın isterseniz
BussZ5 Canım bende olmadı kusma şuanda 32 haftalıgım ama ablamda 7. ayından sonra çok olmustu kusma normal yani bebek büyüdükçe mideye baskı yapıyor ama sen yinede içinin rahat etmesi için doktora sor istersen