Mamyyyyy 33+5 haftalık hamileyim kontrolde 1700 gr çıktı bebeğim sağlıklı dedi ama kilosu geriden geliyor nst iyi çıktı ama kilosu çok az geldi bana sizlerin nasıldı bu haftada
Arifcan16 Mamyyyyy benım 32 haftada 2 kilo 160 gramdı seninki banada az geldı ama doktorun bı problem görmemişse canını sıkma
Arifcan16 Mamyyyyy her bebekte farklılık gösterebilir doktorun ıyı dedyae ıyıdır üzülme muz kaşar meyve sade soda ıc bunlar kilo aldırıyo ben sık sık yıyyorum
Mamyyyyy Arifcan16 ceviz muz haşlanmış yumurta diğer meyveleri çokça tüketiyorum ama çok fazla almıyor nedense
buseyusuf27 Mamyyyyy bnm 32 hafta 1805 gr dı hatta devlete gttım oda 1 hafta gerı dedı yanı 31+4 dedı minyon bebegın oyuzden dedı anlamdm bnde 🙄 haftaya özele gdcm bakalm saglıklı olsunlarda
Mamyyyyy buseyusuf27 Bn bunda devlete gittim aynı zamanda özelede gidiyorum en son 1 ay önce gittim devlete 1200 gr dı 500 gr almış 1 ayda az geldi bana
buseyusuf27 Mamyyyyy valla bende pek anlamıyorm özele gdcm ve ultrasonu detaylı daha net gorunuyor enazndan devketın ultrasonu telfon ekranı kadr hıc bısy bellı olmyo 🙈😁 esım bıle para verır kızımı gorurum rahat dedı devletdekı doktorları anlamıyorm zaten cok korkutuyorlar. 3lü tarama azcık yuksek ckmıs hemen gıt fakulteye karnından sıvı alsınlar dedı yok dedm dha yenı detaylı grdım olsaydı bsy zten doktor soylerdı dedm aldm sonucu özele gttm doktoruma oda daha henı detaylı yaptk bsy olsa bn derdım gıt sunu yaptr dıye dedı korkma dedı ıcım rhatladı. Bazı doktorlar gercekten katıl eder ınsanı
Gamze0508 Mamyyyyy öncelikle sağlıkla kucagınıza alın inşallah bebeğinizi 😊 bende 33+6 da gittim 2310 gramdı sizi çok iyi anlıyorm benmde hep geriden geldi bu zamana kadar bebeğim 3 4 gün bazen 1 hafta ama dpktor hep gelişimibde bi sorun yok sen minyonsun bebeğinde minyon olacak belli dedi en son gidişimde ise gününü yakalaşmıştı sonlara doğru yakalıyorlarmş doktor bi sorun yok dediyse moralinizi bununla bozmayın inşallah sağlıklıca zamanında gelir 🙏🏼😊🤗
Damlaayz04 Mamyyyyy hiç canınızı sıkmayın sonuçta herkes 4 kilo dogurcak diye bişey yok 2500de aynı 4000 aynı yeterki sağlıklı olsun doktorda bişey demediyse kendi caninizi sıkmayın dünyaya gelince büyürler🥰
Mmmerve123 Mamyyyyy canım dün gittim bende doktora 33+4 üm. 2200 gram 46 cmdi olsun üzülme kilo aldırıcak şeyler tüket önünde 6-7 hafta var daha 3,500 kilo değil 3,200 kilo doğar örneğin buda kötü bişey değil ki sıkma canını