Hanımlar merhaba sizlere bir sorum olacaktı. Bundan 21 gün öncesinde boş gebelik sebebiyle kürtaj oldum eğer bebeğim oluşmuş olsaydı şimdi 3 aylıktı .. kürtaj bittikten sonra doktorum ultrasondan baktı temizlenmiş dedi kontrole çağırmadı ve herhangi bir bilgilendirmede yapmadı korun veya ilişki yasakta demedi ben o anki acıyla bunlari soramadim. Fakat dün itibariyle çalışmalara başladık 21 günümde eşimle bebek çok istiyoruz.. boş gebelik sonrası psikolojik olarakta bedenimde hazır hissediyorum aynı durumda olan vey çevresinde olan var mı.