Kızlar merhaba, 6+2 deyim özel hastahane düşünüyorum ama nereye gideceğim konusunda karar veremiyorum. Bir de son gittiğim kontrolde doktor kesenin yan tarafında ufak bir kanama olmuş dedi progestan verdi büyük ihtimalle önemli bişey değil dedi ama bu durum da aklıma takılıyor