Feminenia kızlar 6 haftalık hamileyim 1 düşüyüm var şu an da kahverengi akıntı gəldi bi şey olmaz dedim sancım filan yok , ana artdı gitdikce başına böyle bir şey gələn varmı
Mozi1605 Feminenia bendede oldu 7 haftalıkken doktorum progestan verdi geçti şükür.. doktoruna görünmen lazım canım .
DefneUraz Feminenia Doktora git canım gidene kadar da ağır kaldırma ayakların yukarda yat sürekli çok dikkatli olman lazım
Esincelbak Feminenia canm yarın muhakkak görün gece bende olmustu sabah bir baktım arttı doktorumu aradim hemen yanıma gel dedi bir koşu gittim Allah korusun dusuk riski dedi Progestan ve proluton verdi birde yatış verdi şimdi iyiyiz cok şükür ıhmal etme ve lütfen yerınden kalkma hıcte eğilme
Feminenia Fatmanurkor94 canım yarın kontrolum var şimdi burda hiç bir hastane açık deyil bilmiyorum nə yapacağımı
Cnsugur Feminenia yarını bekle o haftalarda genelde hep oluyo kahverengi akıntı doktora gidene kadarda hiç yerinden kalkma sadece yat wc ye giderken kalk sadcee bide bol bol su iç doktora gidince progestan verecektir eminim oraldan al derse kabul etme vajinadan atsam olmaz mı diye sor benimde o haftalarda çok oldu doktorum oraldan verdi progestanı etkisi olmadı sadece halsizlik uyku yaptı 1 hafta kullandım sonra doktoruma dedim bu bende etki etmiyor dedim vajinadan dene dedi eve gittim gece yatarken 2 tane attım (100 mg ) ertesi sabah bişey yoktu gitmişti kanamam
Mozi1605 Feminenia korkma kuzum allahın izniyle git doktoruna inşallah hayırlı haberlerınıde alırız 🥰
Zlyha58 Bende de olmuştu canım 2 aylıkken hemen doktora gittik progeatan verdi bı surre kullandım benim agrimda vardı doktoruna görün muhakkak
Cansu-06 Feminenia progestan 200 mg kullanıyorum günde 2 kez, çok gelmişti ama doktor kahverengi olunca içerdeki eski kandır demişti . Ama mutlaka doktora gidilmeli, iğne de yapmıştı bana.
Feminenia Cnsugur yarın gidicem canım İnşallah ilk önce az geldi bir şey olmaz dedim amma sonra artdı ve kıvamı sıvılaşdı korktum
Feminenia Esincelbak Evet canım bəndə prpgestron iyne yaptım duphaston içdim biraz azaldı inşallah tam geçer peçeteye baya bir gelmişdi