esra_danis4 ben çok acıkıyorum. Uyuyana kadar yemek yiyorum .. iştahsızlık yok tam tersi sürekli yeme hissi var. Meyve, sebze, kuruyemiş , kahvaltılıklar, tencere yemeği, et balık tavuk.. hepsini yiyorum.. banamısın demiyor 😀😂 sürekli acıkıyorum.. bebek iştahlı 😝