Rabiiakaradas Merhaba canım anneler, kaçıncı haftanızda kalp atışını dinlediniz 🥰 nasıl bir duyguydu😍
ozlmrdmm Rabiiakaradas 4+3 te gebeliğimi öğrendim ama kese görünmedi kalp atışıda duyamadık haliyle yarın 6+3 oluyoruz kontrolüm var inşallah keseyi görür kalp atışı duyarım 🤗
Anne18 Rabiiakaradas cok duygusal geçmişti aglamıştım ilk duyunca doktorun yanında 6+3 te duyduk kuzum rabbim tüm isteyene versin inşallah
ozgeacar Rabiiakaradas o anı anlatmak ne mümkün rabbim herkese nasip etsin tarif edilmez bir duyguydu.bugün duyduk daha kalp sesini.5 haftalık özel de
bus91 icegul ben özele gittiğim halde tam 7. Haftadaydık bende duyamadım canım sadece o titreşimi gösterdı bazen duyulmuyomuş hatta keske 1 2 hafta bekleseydim dedım
ozlmrdmm bus91 dediğin gibi canım sadece kese göründü.. bebek de görülmedi henüz ultrason ölçümüne göre bebek daha 5+5 günlük sizce normalmi görülmemesi haftaya pazartesi tekrar çağırdı .. insan bi burkuluyor
Gisosssuuu02 Bugün 7+1 olduk ve bugün kalp atışını duyduk mutluluktan ağlayacaktım çoook güzel bir duygu eşimle kitlendik resmen 😍
ozlmrdmm bus91 hayır var yok demedi sadece kese görünüyor içi boş dedi normal olduğunu bi süre bekleme süremiz olduğunu söyledi alttan muayene etti bu arada
bus91 ozlmrdmm senın dediğinden de daha kücük ozman bebek canım yoksa kese içi boş görmez bekle inş vardır 💕