xgmztlm 34+1 haftaligim. Bikac gün önce adet agrisi gibi bı ağrıyla bel sırt ağrısıyla hastaneye gittim ama geçici değildi yani şu kadar süre sancı giriyor geçiyor değil devamlı bı şekilde ağrıyordu . Nstde sancı çıkmadi ama acilmam varmis rahim kisalmis erken doğum riskin var dedi doktorum bı gece hastanede kaldım geciktirmek için. Salı gunu çıktım hastaneden ama hala daha ağrılarım devam ediyor. Doktoruna bı danış istersen riske atma çok geçmiş olsun 🙏🙏