Anne18 Bende ekşiyi deli gibi yedim 😂 2li yaptırdı doktorum ultta sıkıntı çıkmadı şükür kan daha çıkmadı ama 3. Ve 4.lü yapmıcam dedi bana bide detaylı yeter dedi, ben 2liyi bile zorla yaptırdım istemedim hiç doktorum onu yaptırmazsan diğerlerini yaptırırım dediği için yaptırdım