Zeyyno_ Hanımlar az önce bu CİCİKO marka park yatağı aldım 550TL ye Nasıl sizce?? Alıp memnun kalan var mı?
Zeyyno_ Minigimm2020 Bilmiyorum ya eşim dedi süslü püslü olsun isterdim diye bende soğudum açıkçası iade etmeyi düşünüyorum hatta yrn gidip aldığım yerle knşcam eşimde bunu istiyor https://hizliresim.com/qkmZGO
Minigimm2020 Zeyyno_ bu kucuk bence cok kullanamaz bana kaliraa kullan abimlerde kullaniyo grisi bendede grisi var cok memnunlar
Elbu Zeyyno_ ciciko park besik Kumasi cok kotu katlanan yerler 2 kapat ac deforme oluyor Kumasi ince sanki Demirler yirtcakmis gibi Kumasi
Zeyyno_ Elbu aslında ben o kenar fileli kısmından korktum açıkçası yani o yüzden dediğin gibi kumaşından dolayı da soğudum ya İnşallah iade alırlar 😭😭
Elbu Zeyyno_ kesinlikkle iade et ben trendyoldan aldim pismanim canim cidden uzunca kullanilacak gibi degil file kismi degil ama cidden kumasi kotu