JaneAusten Arkadaşlar merhaba, 32 .Haftamda çalışabilir raporu aldım fakat 37. Haftaya tamamlamıcam 35. Hafta gibi ayrılcam. Tekrardan çalışamaz raporu almama gerek var mı yoksa direkt ücretli izne mi çıkmış oluyorum ?
didembs JaneAusten ücretli izin olup olmadığı iş yerine bağlı raporluyken sigortan ve maaşın yatmaz işletmene sorman lazım
JaneAusten didembs Kamuda çalışıyorum bu yönlerden sıkıntı yok sadece 37den önce çıktığım zaman otomatik olarak ücretli izinin başladığını düşünmüştüm.