Busramusti Barlisko 153 iletişim noktalarından çıkarabiliyosunuz yaklaşık 3 4 aydır var bu uygulama İstanbul için geçerli sadece
Barlisko Busramusti teşekkürler peki ne gerekli resim falan veya cocukla ılgili bişey götürmek gerekiyor mu
Oglakdorukcum Nesli-Emin işte onu bende merak ediyorum 😂😂 ama o 4 yaş diyor yani doğunca alabılcez bence cocgun kimligini isterler belki
bebisloading Ay ne kadar güzel bi uygulama.. İnşallah tüm Türkiye’de olur.. İstanbulda sanırım değil mi şimdi?
Oglakdorukcum bebisloading evet İstanbul da simdi keske ülke geneli olsa Ekrem imamoglu sözünü tuttu gercekten
Busramusti Barlisko 1 adet vesikalık fotoğraf ve sizin kimliğiniz kart için 10 tl vermeniz gerekiyo onun dışında başka bişey istemiyolarmış sistemde bilgileriniz gözüküyomuş eşimden biliyorum bende
Gijok Bu aylik bilet falan yukleniyo ya durak tarzi yerlerde kadikoy otobus duraklarinda mesela ordan cikarttim ben hemen kimlik ve 1 foto yeterli