Canım ben özele gidiyorum ona rağmen hep ayda 1 çağırdı...şuan 32.haftamdayim ilk kez 2 hafta sonra kontrole gel dedi..ama bana hep doktorum şunu dedi..gerçekten bi sıkıntı olmadığı sürece ayda 1 gelirsin dedi.bebeğimizi sürekli görmek istiyoruz hak veriyorum sana ama demek ki sağlıklı bir süreç geçiriyorsun ki cagirmiyor..bana başından beri beebginde benimde sağlıklı olduğumuz için 15te bir cagirmadini söylemişti doktorum..Simdi de doğuma az kaldığı için ne olur ne olmaz.die çağırıyor..