Benim 5.haftada başlayıp 3hafta devam etti. Bulantı sabah kusmaları halsizlik vs derken lavabo harici kalkamadim hic 🤢😴 progestan da kullanıyodum bide o uyku yapiyodu 😴 artı koku hassasiyeti de oluştu o derece ki mutfağa adım atmamla kusmam bir oluyodu 😔🤢 bisey yiyip icemedim oturamayacak hale geldim agliyodum artık 😔 kontrolde bulanti ilacı istedim prilam dr verdi akşam yatmadan 2tane içiyorum çok sukur bin şükür o günden sonra 2haftadir 1kere hariç hic kusmadim bulanti da olmadi önceki kadar. Yemek yiyip su içebiliyorum çok zor durumdaysanız doktorunuzla konusun 🥰