Sevgili anneler ve anne adayları
yaklaşık bir ay önce düşük sebebiyle kürtaj oldum 8 haftalıktı bebeğim. Kürtaj sonrası ilk adetimi oldum şükür 🙏 . Bebeğim olsun çok istiyorum arafta kaldım bazıları biraz bekle diyor bazıları beklemeden tekrar dene diyorlar . Doktoruma sordum ilk adetten sonda başlayabilirsin dedi . Siz hemen denediniz mi bir sorun oldu mu ? tekrar Düşük olur diye çok korkuyorum