Krizantem_ Merhaba kizlar. Mutfağım çok kucuk ve üst dolaplara surekli uzanmam gerekiyor sandalye ye çıkıyorum. Sorun olur mu? (Son adet tarihine gore 5 haftalık bebeğim)
BebegimleYeniHayat_34 Krizantem_ hayırlı olsun canım dikkat et uzanmamalısın sandalye kullan mutlaka dikkat et 😊
turansmom1 Krizantem_ sorun olmaz ama vucudunu uzanırken cok germemeye calış. Sandalyeden inerkende pat diye atlama önce bir bacagini sonra bir bacağını indir yavaş yavaş. Daha çok minik annesi çünkü riskli oluyor o haftalar hem bebise hem kendine dikkat et, çok fazla ağır şeylerde kaldırma.Hayırlı olsun🌸
Gulsen4224 Krizantem_ canım etraftakilere çok uzanma diyor ama mecbur kaldığımız da illaki uzanıyoruz kendini fazla kasmadığın sürece Allah’ın izniyle birşey olmaz hayırlı olsun bu arada🌺
Xxz Krizantem_ ben uzandım.ve hala da uzanıyorum.ama karnını çok vermemek şartıyla yap yapacağını. Sandalyeye de cikiyorum üst raflar için mecbur kısa olsan da uzun olsan da o üst raflar hep ulasilmaz bı durumda oluyo . Ben o kadarlık hamileyken üst rafa zıplayıp düşük yaptım. Atlayıp zıplama sandalye en güzeli en guvenlisi😍
Krizantem_ Gulsen4224 Evet mecbur uzanmak durumundayım ağır kaldırmıyorum ama uzanmam illa ki gerekiyor. Çok teşekkürler 🌸
Tugce1803 Krizantem_ Sandalyeyle çıkıp alabilirsin. Hala uzanman gerekiyorsa bi çubuk, kaşık falanla çek uzanma bir yere riskli haftalardasın
ikizminikler Krizantem_ uzanma demelerinin sebebi denge kaybedip düşebilirsin diye canım sandalye daha sıkıntılı tabi yukardan aldığın şey ağırsa hem uzanıp hem kaldırmak kasar seni ağır şeyleri sandalyeyle al ufak şeyleri uzanıp al bişey olmaz Allahın izniyle 🌸🌱
Krizantem_ ikizminikler Forumda araştırdım konu acmadan once ,uzanınca bebekle bağ kopar,plesenta kopar yazmışlar. Öyle görünce de tedirgin oldum açıkçası. Illa ki uzanmam gerekiyor cunku ,cok tesekkur ederim yorum için içim rahatladı . ❤🤲
ikizminikler Krizantem_ bilemiyorum her okuduğumunda doğruluğunu sorguluyorum vücudumdaki deri gerilcekte içerdeki damarı plesantayı koparacak bu çok zor bi ihtimal bence 🤷🏻♀️ İntizamlı yaratılmış bi vücudumuz var Rabbim korur ❣️
Krizantem_ ikizminikler Aslında bana da normal de sacma gelirdi de en iyisi cok fazla şey okumamak 😌 Öyle inşallah Rabbim herkesin yavrusunu korusun🤲😌
Azizesoran Krizantem_ Canım uzanmak zorunda kalmadan alabileceğin yerlere koy eşyalarını. İlk 3 ay çok çok önemli. Sandalyeye çıkman iyi ama bir süre sonra başın dönüp düşebilirsin dikkatli ol…
Sezensu Krizantem_ Karnını germediğin sürece 9 aylık hamileyim hala uzanıp sandalyeye çıkıp alıyorum ben sıkıntı olmaz zaten seni rahatsız eden durumu anlarsın canım