Brailolu Kızlar ilkinde mecburiyetten sezaryan oldum şimdi 11 haftalık hamileyim normal Doğum yapmayı çok istiyorum ssvd destekleyen dr bulmam lazım sizce yapabilir miyim 5 sene geçti aradan 🤔
Seymaa Sezeryan sonrası normal doğum yaptıran doktorlar var ama aileden onay aliyolar bi kağıt imzalatiyolar
burcutet İstanbul Doğum Akademisini ararsan muhtemelen yardımcı olurlar. İstanbulda normal doğum yanlısı doktorların çoğunu biliyorlar.
Gulbahar Benim de 6sene geçti aradan benim doktorun istiyor normal yap diye tutturdu napicami bilmiyorum ve 3cm açıklığım var suanda 36+3 haftalık hamileyim
Brailolu Gulbahar bence kesinlikle yapmalısın sezaryan gibi zor olmayacak Doğum anında acı çeksin doğunca bütün acın sona erecek kalkıp kendi çocuğunla ilgileneceksin keşke dr um desteklese de bende yapsam