Glshhrn açıkçası beklemeyi düşünüyorum çünkü bu haftalar standart ama bizlerin yumurtlama tarihleri bir değil. Kimi hemen yumurtlar kimi 2 hafta sonra. Şuan 3500 kg kilosu bende de ödem vs yok o y0zden bekleyeceğim. Haftaya cumartesi ye kadar doktorda bekliyor. Hele suyum fazla olmasa 42 sonuna kadar beklerdim ama su fazlalığı beni zorlıyor.