Mihribannnn Bayanlar 32+3 haftalık hamileyim doktorum konusunda kararsızım aslında doktorum gayet iyi ama normal doğuma girmem diyor bu saatten sonra doktorumu değiştirmem mantıklımı sizce siz olsanız napardınız
Gulsen4224 Mihribannnn canım doğumuna girmeyecek ise doğumda mecbur başka doktor yaptıracak seni takip altında tutmayan bir doktor bence değiştir doktorunu hiç olmazsa bebeğin ve senin gidişatın sonucunda ilerler yeni doktorun 🌺Fazla geç kalmadan iyi bir doktor bulmalısın 🍀
Mihribannnn Gulsen4224 daha haftam onu belirlemek için erken son birkaç haftada belli oluyor ya şimdiden belli olsaydı keşke😅
Gulsen4224 Mihribannnn anladım cnm hayırlısı olsun inşallah hakkında bu haftalarda demesi lazım aslında ama hayırlısı olsun cnm 🌺