Selamun aleykum Arkadaşlar.. 19+4 gün hamileyim. Bugün detaylı ultrasonla muayene oldum. Ve bebeğimin beyninin sağ tarafında 4,4 mm koroid pleksus kisti olduğunu öğrendim. İlk başta çok korktum.. Daha sonra doktorum beni rahatlattı ayrıntılı bakılması için padalojiye yönlendirdi. İnternette araştırdım ve kist ile beraber başka bir bulguya rastlanmazsa endişelenecek her hangi bir durumun olmadığı, ama başka ek bulgulara rastlanırsa anne karnında ölüm ve ya doğumdan sonra ölümün söz konusu olacağını söylüyorlar.. Ek olarak başka bulgu olmadığında Genelde 24. Haftadan sonra bu kist kaybolurmuş.. Bu bilgileri öğrendikten sonra rahatladım elhamdülillah.. Sizlerde böyle bir süreç yaşadınız mı? Nasıl atlattınız?