Merhaba anne adayları ikili test yaptırdım ense Kalınlığı 2.38 mm çıktı baş popo ölçümü 67.68 çıktı üst seviyede dedi riskli dowm sendromlu olabilir dedi kan tahlili yaptılar zeka testi için sonrasında bebeğin sıvısından alıcaz sonrasında da fetal DNA testi yapıcaz dediler ben şok oldum hiç bir şey soramadım ağlaya ağlaya çıktım böyle bir durumla karşılaşan var mi doğum yapan be bilim yardımcı olur musun lütfen