Eslem23 benim doktorum özel olduğu için sezeryan yada normal demiyor bana fikir vermiyor beni suçlarsın diyor son 4 günüm olunca bende karar vermm gerek 🙈 artık bebişde iriymiş benim onun için alttan dikişim çok olur diye sezeryan düşünüyorum bende korkuyorum sezeryandan ama hayırlısı olsun canım hakkımızda 🙏