ceydacosae kızlar selam bugün doktora gittik nst bi ara 50 ye çıktı indi tekrar çıktı doktor birşey demedi sizin nstler nasıl ?
turansmom1 ceydacosae 33de benimde 60 70e cıkmıştı doktorum çok az sancın var demişti ama ben hissetmedim canım. Simdi 36dayım hic cıkmıyor sancım🙂