Bugün 75 ml lik şeker yüklemesi sonucu gebelik şekerim çıktı ve diyetisyene yönlendirildim. 2 haftalık diyet sonrası tekrar ölçüm yapılacakmış. Sizlerde nasıl oldu? Diyetle düzelme oldu mu? Bir de açlık şekeri kaçın üstünde olunca yüksek sayılıyor? Günlük şeker ölçümü için cihaz alayım mı? Bir de 24. Haftaya kadar 6 kg almak çok mu? Normal de de kilolu bir insan değilim boyum da var. Bugün Dr dan güzel nir şey duymadım desem yeridir. Moralim yerlerde. Diyetisyen de stresin şekeri etkilediğini söyledi. İşte böyle..