Xxz bende 1.800 filan demesini bekliyordum açıkçası ama biley demedi
benim doktorum normal doğumun kolay olması açısından düşük kiloları pek dert etmiyo
bende öyle düşünüyorum
gerçi şimdiden belli olmaz o ama hayırlısı artık
kafaya takmıyorum hiç ben nasılsa dünyaya gelen büyüyor
üçüncü çocuk olunca hepten rahat oluyorsun🥰