Kızlar tek bebek olsa ayırt etmicem ama şimdi çocukların kıyafetlerini ayırdım 5 takım oğlumun 5 takım kızımın var kızın 2 de tulumu var 🤔 birde ikisininde giyebileceği 3 pijama altı var 🥺 karar veremedim az mı çokmu yaa hepsi 0-3 bu arada onlar eskiyince gidip mevsimine ve gelişimlerine göre 3-6 almayı düşünüyorum sizce 5 takım yetermi bi bebek için birde hastane çıkışları var işte 🐥🐥