Naylonbranda Gebelik testlerinde son aylarda d dimer değeri yüksek çıkan var mı Dr ne dedi ne gibi bı tedavi verdi
MihricanA Naylonbranda Ben covid geçirdiğimde yüksek çıkmıştı 4 günde düşmüştü ama ilac falan kullanmadığım halde
duygu_cvlk Bende suan covidliyim ilk gunler 2000 civarindaydi degerim. Hastanede yatiyorum sabah aksam kan sulandırıcı igne vuruyolar 700lere dustu cok sukur