Zeyzey14 İyi günler bende enfeksiyon var ve doktor fitil vermiş övül maxovul kullanan var mı ya da fitil bunun gibi kullanan var mı ? Sıkıntı oluyor mu 35 haftalık hamileyim
Burciin19 Zeyzey14 bana nifunis adında altı günlük fitil verdi doktor akıntım durdu iyi geldi ıslaklık oluyordu inşallah tekrarlamaz
ebryy Burciin19 fitilden sonra sizin akıntınız da koyu sarı ya da turuncu mu diyim öyle bir renk miydi?Ben de kullanmaya başladım ama tuvlete kalkıp peçeteye silince fitilin kalıntılarıyla turuncuyu görünce korktum.
ebryy Burciin19 oh şükür yarabbim..ilk dün gece kullanmaya başladım.tuvalete uyanıp onu görünce kan mı acaba diye korkumdan uyuyamadım :) içimi rahatlattınız Allah da sizi rahatlatsın 🤲🏼
ebryy Burciin19 Amin tüm bekleyenlerinki inşallah, isteyip de olmayanlara da versin..sizin de bebişinizi size bağışlasın..