Eşimin arkadaşının eşi yaptı daha 1 buçuk
2 ay önce falan kız sancı çekerken ışığı üzerine kapatıp gitmişler 2 3 saatte bir gelmişler karanlıkta bir başıma kaldım nst takılı kalkamadım hadi nst takılı kalsın onu geçtim bir insan neden karanlıkta bir başına bırakılır demişti.Ama yine de ebelerden falan memnun kaldım doğum anında çok yardımcı oldular dedi