Assye İşe gittiğim için alamadım diye çok üzülmüştüm, eşime dedim happymomdaki tüm anneneler aldı ben alamadım 😢😢 ama eşim öğle arasında almış şuan çok mutluyum özellikle reflü yastığı için ❤️😍😍😍 akşama kalsaydım hiçbiri kalmazdı sanırım
MiniKaya Assye ya kıyamamış eşin sana ve kızına 🥰 benim eşimde dün şoka gitmişti kalmamış diye birşey alamamış üzülmüştü allah eşlerimizden razı olsun düşünceleri yeter 🤲🏼
turansmom1 Assye benimkide yat sakın çıkma dedi sabah ağrım var diye bulursam akşam bakarım bulamazsam oglumun canı sağolsun biraz pahalısını alırim demişti🙂
Tugce1803 Assye Benimki de nöbet çıkışıydı ben tek gitmiştim hastaneden taksiye atlayıp gelmiş yanıma😍
balyanakoglum Assye nerde böyle baba maşallah 🤩 bizimki aldığımız ürünlerin yüzüne bakmıyor 😒 heves istek sıfır
Prenses58 balyanakoglum merak etme canim bebiş olsun eşin senden daha hevesli olur bazı erkekler geç algılıyo
Assye balyanakoglum zamanla kuzum ilk zamanlar benım eşimde alışamadı yani o cok istemıyodu bebek bi arada derede oluverdi işte yavaş yavaş kabullenıyor babalar başlarda bi ne oluyor havaları var yani🤷🏻♀️😅
senakhrmn Bende nöbetteym sabah şükür sakindi sorumluyla konuştum çıktım aldım tüm istediklerimi 🥰 sonra eşimi aradım kasada aldım diye sevinçle eşimde kıyamamış olurda ben çıkamazsam diye oda gitmiş evin ordaki bime o yüzden dolu dolu aldık her şeyden 😂
Yavuzhande Assye ne kadar güzel😍 bende sabah katalogu esime atmıştım elleri dolu halde geldi 😍 çok güzel seyler almış kızımıza, çok şanslıyız böyle merhametli ve bizi seven eşlere sahip olduğumuz için 😍
Assye Goncikim evet kullanışlı canım bebeğin yemek yeidktwn sonra rahat yatması ve kusma riski için alınmalı bence❤️
Ght Biz de ikimiz aynı anda eşimle farklı bimlere gittik o işinin ordakine ben evin ordakine imeceyle aldık bazı şeyler😁