Sureyya_ Kızlar bebeğiniz kaç kilo 38. Haftamdayim dün kontrole gittim 3 kilo 100 gramdi normal mi sizce az geldi bana sanki iyi beslemedm çocuğumu diye düşünüp üzülüyorum
HilalG Sureyya_ 37+5 olduk 2800g 😍Hiç üzülmeyin ben seviniyorum daha 35 de erken doğum riskim vardı 2270 g dı doğdukların da toplanır giderler kilo genetik biraz da🤗
06minigimym Sureyya_ 3700 dedi ama doğruluğu pek yok.kuzenimin çocuğuna 3500 felan dediler çocuk 2900 doğdu ondan doğduktan sonra alırlar inşallah
Sureyya_ HilalG ne bilim ya çokta olsa annelik iç güdüsü herhalde az geliyor ne kadar zor beklemek acaba iyi mi diye düşünmek
HilalG Sureyya_ Gerçekten öyle şu iki hafta geçti ama nasıl Allaha şükür Rabbim yoluna koyuyor sağ salim kucağımıza almayı da nasip etsin🤲❤