Ilknur16 sibell777 Biz 27+2 yiz bugün 1.247 gr dedi doktor ama şekerden şüphelendi yarın şeker testi yapılacak bakalım
Aysesen80 sibell777 benim doktor 2 hafta gelişimi ilerde demişti yani yaşıtların göre bu kilo çok çok iyi fazlası şeker hastalığı filan olabiliyor
sibell777 berfincaglayan çok iyi kilosu çok hemde inanın ben sevindim benimki zayıf kalmış o zaman ya