Kahramankentli chaos bimdekinin kalitesi güzeldi ha öyle broşürde göründüğü gibi küçük değildi ama ben farklı rengi olmadığı için almadım
turansmom1 chaos şokta çalıştım ama bimdeki baybnesti aldım gecen sefer geldiginde daha cok hoşuma gitmisti😂
chaos Kahramankentli ya annem şoktakini almış kayınvalidemde bilmeden bimdekini almış iki tane babynest oldu boş yere birinden biri iade etsin diye düşündümde hangisi daha iyisidir bilemedim
Demiralpmoms chaos ben bimdekini beğendim. Şoktaki sanki hemen dağılacak gibi duruyor. Annen iade etsin bnce hem kayınvaliden alınabilir. Bimdeki guzeldi👍
chaos Demiralpmoms Yok yok alınmaz hangisi daha kötüyse onu iade edelim dedi zaten ondaki dursun o zaman teşekkür ederim
turansmom1 chaos şokta tek çesit canım birde eğer kız icin gibi modeli beyazlı pembeli gibi ben beğenemedim erkek annesi oldugum icin bimdeki maviyi aldım
KUBRA_01 Ben ikisininde gördüm çok hoşuma gitmedi yatma yeri elyaflı çok içe düşülüyor Ben ilk bebeğimdede instagram da @sugrababyy den almıştım iki yıl kullandık şimdide sipariş verdim iade ve değişimde var