6+5 haftalık hamileyim dün kalp atışını duymak için gitti ama içerde kan birikmiş dedi doktor dıştan hiç kanamam olmadı 5 tane iğne ve günde 3 defa Progestan ve 3 günde istirahat verdi. Bu durumu yaşayan var mı? Çok korkuyorum lütfen yardımcı olur musunuz?🥺