Gzdeulukuzey123-- Merhaba kızlar 20 haftalık oldum bugün iki üç gündür minigimin hareketlerini kasığımda hissediyorum ilk hamileligimde oğlumun yukardaydi hareketleri benimle aynı durumu yaşayan varmı neyden kaynaklı acaba
Cnsugur Gzdeulukuzey123-- bende ara sıra oralarda hissediyorum 26 haftalığız bizde bazen de karın deliğimin oralarda oluyo sağ sol yapıyo takılıyo kafasına göre ben pek evham yapmıyorum ne de olsa hareketi var diye
Bgmky Gzdeulukuzey123-- ayakları o taraftadır canım 😊 aynı haftalarda benim de öyle olmuştu korkup doktora gittim başı yukarıda ayakları aşağıdaydı ondan bu kadar aşağıda hissediyosun hareketleri dedi
corekotu_1 Gzdeulukuzey123-- ben 27 oldum hala kasiklarimda hatta oralara nasil gittigine hep sasiriyorum 😅 cok nadir gobek deligimin oralara cikiyor ondan yukarisi zaten hic olmadi. Bende diyorum oralari seviyor demekki artik nerde rahat oluyorsa orda dursun napalim iyi olsunlarda yeterki🤗
Gzdeulukuzey123-- corekotu_1 herhalde bizim minikte sevcek gibi hiç durmuyor 😅bacak aralarim ağrıyor yuruyemiyorum bazen cnm ya senin cinsiyet ne
Aylayla Gzdeulukuzey123-- bende bugün 21 haftalık oldum bebek gep karnımın alt kısımlarında nedense çok aşağıda vuruyor neden bende anlamadım erkek bebek bizimkiside yarın dr gidicem detaylı ultrason için sorucam dr halbuki tecrübeli bir anneyim üçşncü gebeliğim ama üzerinden 11 sene geçti ondan unuttum sanırım