tugcecaliskann 28+0 ‘ ım ve normal doğum istiyorum. Korkuyorum çatım uygun olmazsa açılmam olmazsa suyum gelmezse sancım olmazsa diye. Biri olup biri olmassa diye en çokta. Ne yapsam kendimi normal doğuma hazırlamış olurum?
deletedmom351 tugcecaliskann Canım olacağı varsa zaten olur çatın müsait olur bu sefer bebeğin dönmez yada aşağı inmez. Belli olmaz yani. Normal isteyip sezaryen olan çok insan var.
tugcecaliskann deletedmom351 Tabi ki öyle ama hani yapmamız gereken şeyler var mı acaba diye merak ettim önerebileceğiniz şeyler