Kahramankentli Bugün BİM’e gelen ürünleri gördükten sonra hemencecik hastaneye gidip bebişimin cinsiyetini öğrendim ve bi sürü şey aldım benim gibi olan varmıdır bilmem 🤩 Sağlıcakla gelsinler inşallah 16+1 im %100 kız dedi ama inşallah değişmez 🤷♀️💐
EbruSevban Kahramankentli Hayırlı olsun değişeceğini sanmıyorum 13+5te öğrenmiştik bizde cinsiyeti kızımız olucak diye koşarak alışveriş yapmıştık şuan 36+2 olduk değişmedi 🙈🐰