Merhaba arkadaşlar evde yaptığım test silik çıktı ikisindede sonra hemen acil de kan testi verdim 132.2 çıktı iki gün sonra doktora gittim bu sefer kan testinde 185.1 çıktı aradan 2 gün geçti gittim 88.5 çıktı doktor düşük olabilir dedi adetim geçti ve hala hiçbişey olmadi bilgisi olan varsa yardımcı olur musunuz lutfen🙏🙏🙏