Dün post açmıştım fakat başlığı mı dikkat çekmedi noldu kimse bişey yazmamış 😪26+5 haftalık hamileyim. Oğlum hep göbek deliğimin altında kasıklarıma doğru kımıl kımıl. Arada bir yukarılara da çıkıyor ama hep aşağıda. Endişelenmeli miyim? Yani kocaman göbeğim var dubleks ev misali. Ama hep kasıklarda hissediyorum. Aranızda benim gibi olan var mı?