Neslihangrbz Ya mrb ben 33+6 oldum . dün akşam kasık ağrıları gibi saplantilar başladı kasıklarımda bunun nedeni ne olabilir acaba yardımcı olabilir misiniz gündüz de olmaya başladı mesela şu an ne yapmam gerekiyor acil bana yardımcı olur musunuz??
tubik_ Neslihangrbz ben de 31+5. İki gündür sol kasığımında batma gibi ağrı yaşıyorum ılık duş alıcam birazdan geçer inşallah
Elmaveannesi Neslihangrbz ben 30 haftalik oldum. Arada sirada benimde kasigima 5 10 sn suren bicak batmasi gibi biseyler oluyor cozemedim :(
cagla24 Neslihangrbz 39 haftalığım bende bugün sabah uyandım sol kasığım da iğne batar gibi ağrı var normal olduğunu düşünüyorum
Neslihangrbz cagla24 ama siz doğumun arefesindesiniz ondan olabilir sizinki ben daha 33+6 yım yani normal mi bu bilemedim 😑
Deletedmom413 Neslihangrbz normal tabiki bende 33+6 dayım bendede oluyor yani vücut ve bebiş kendini doğuma hazırlıyor. Dinlen ara ara olur geçer👍