Merhabalar. Daha önceki postumda kasılmalarımın olduğunu yazmıştım 17+6 haftalığım ultrasonda 19 gözüküyor. Şiddetli kasılmalarım ağrım var 3 gündür. Doktor endol fitil verdi nette araştırdım çok da önerilmiyor. Böyle olup iyileşen kasılmaları geçen normalde dönen oldu mu.