Kızlar bi çok hamiş soruyo bebeğime nasıl kilo aldırırım diye ama bizim Tosbak da çok kilo aldı sanki 34. Haftada 2890 çıktı 🤦🏻♀️ 37 haftayla uyumlu gidiyoruz gelişim olarak en son 32 de gitmiştim 2080 gram demişti bu kadar kilo alması normal mi doktor artık her hafta kontrolün var dedi 🙄