Kvsr-klm Kızlar 11 haftalık hamileyim daha bebegimi hissetmemem normalmı hıc bısey yokmuş gibi karnımda çıkmıyorda 🙂🙏🏻
Sezensu Kvsr-klm Sağlıkla gelsin çok normal içinde hareket kıpır kıpır olduğu Zaman diyorsun ki ya ben anne oluyorum içimde balık gibi birşey var 🥰 Allahım kimsenin canını yakmasın hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏🏻
isimsizbebek Kvsr-klm daha cok çok erken. Bebeğinizi 20. Haftalarda hissedebilirsiniz genel olarak. Karnınızın çıkması için de erken 💐
Byzaoz Kvsr-klm cok erken canim. Biliyorum cok heyecanlisin ama ben 19 dayim yeni yeni az az biseyler hissediyo gibiyim ☺️ saglikla kucağına al insallah 🥰