Ozqe94 öncelikle geçmiş olsun canım bende 33+4 deyim. Bende de gebelik diyabetive hipertansiyonu var. Tansiyon için alfamet , şeker için insilün vuruluyorum. Henüz doktorum doğumla ilgili bilgi vermedi. Sadece tansiyon ve şekerin olumsuz yan etkilerinin bebeğimde olmadığını söyledi . Ben sordum normal doğuma engel olur mu diye olabilir dedi. Merakım siz neden 35 de oluyorsunuz? Banada mı öyle diyecek acaba ?