Hayır paranız eksik yatmıyor aldığınız brüt maaş üzerinden hesaplanıyor zaten şöyle düşünün 32 de izine ayrılırsanız 40. Haftada doğum yaptınız diyelim bebeğiniz 2 aylıkken doğum izniniz bitiyor işe dönmeniz gerekiyor eğer 37 de izine ayrılırsanız 5 hafta daha fazla izin oluyo doğumdan sonra parayı etkilemiyor yani İzine ayrıldığınız zamandan itibaren 16 hafta doğum izni hakkınız var