Sedoss0650 canım 18. Haftalığim bende iki gün önce aynı şekilde sızı batma ile sabahın köründe doktora gittim ne olur ne olmaz diye. Şükür herşey yolunda çıktı kabızlık sordu. İdrar yaparken yanma var mı sordu. Bende hiçbiri yoktu sebebine ise rahmin büyüyor olabilir bebekle birlikte yada ayağını üşütmus olabilirsin dedi…