Tgbaaaaaa Kızlar merhaba dün kontrolum vardı 39haftalık olduk doktor catı muayenesi yaptı normal hersey dedi ve rahim yumusamış dedi ne demek istedi acaba bu dogumun yaklaşması demek mi bilen varsa yardımcı olabilir mi
Ronyaseda Tgbaaaaaa Bende 39 haftalığım hiç yapmadı pazartesi gidicem yapar galiba çünkü doğumu baslatcak😄😄
Tgbaaaaaa Yarim_Kilo_Kiyma yok öyle birdey demedi sadece rahim yumusak dedi normal herseyin dedi bitirdi muayeneyi bende merak ediyorum ne zaman dogar bebişim İyice sabırsızlanmaya basladım ☺️
lizge Tgbaaaaaa banada 37 haftalıken rahim yumuşamiş dedı ama hala doğurmadım 40 haftalık olucm son 2 gün🙈
Yarim_Kilo_Kiyma Tgbaaaaaa Hayırlısı olsun inşallah , normal mi Sezeryan mı . Hepimiz çok heyecanlıyız. Kazasız belasız kolaylıkla atlatmayı nasip etsin Allahım bizlere
Tgbaaaaaa Yarim_Kilo_Kiyma normal olcak doktor sezaryanı hiç agzına almıyor bile 🤣ilk dogumum o sebeple bende tecrubesiz oldugun için sizin fikirlerinize ihtiyacım var ☺️Acaba ne zaman dogar bu bebiş🤣🤣
Tgbaaaaaa Ronyaseda korkuldugu kadar değilmiş yada bilmiyorum doktordan doktora değişiyor olabilirde ☺️Ama benim catı muayenem iyi geçti darısı sana artık derin nefes al ve hiç stres yapma muayene esnasında 😉
Yarim_Kilo_Kiyma Tgbaaaaaa Bizimde kısmetse ilk Doğum olacak . Hatta bugün kontrolde doktor ile aynı konuları konuştuk. Benimde önceliğim Allah’ın izniyle ve vucüt olarak uygun isem normal Doğum olarak istiyorum dedim doktorunda önceliği normal bakalım. En hayırlı vakitlerde gelsinler sağlıkla inşallah 🌸🌼🌸🌼🌈🌈🌈