Userkbr prenses_annesii2603 anladım cnm chicco da iyi diyorlar çok kararsız kaldım açıkcası https://www.trendyol.com/chicco/natural-feeling-biberon-0-ay-150-ml-p-1836893?boutiqueId=316791&merchantId=488&gads=true bu modeli hoşuma gidiyor ama bilmiyorum kararsız kaldım
Tugce1803 Userkbr iyiyim bimdeki savaştan çıktım dinleniyorum Aybars tekme yağmuruna tutuyo şu an🙈Sen nasılsın☺️
Userkbr Tugce1803 bende iyiyim çalışyorum ben o savaşa annemi gönderdim malesef :) bi kaç gündür bel ağrısı çekiyorum
kdrsln Aventın biberonu mama yada süt çok tazyikli geldiği için meme reddi en çok yaşanan markaymış bir bebek hemşiresi öyle demişti bende ilk kızımda kullandım ve yaşadım bunu gerçekten başka alternatif araştırıyorum bende
Emineerd Userkbr vallaha herkes avent öneriyor ama salı günü sezeryan oldum sütüm gelmedi. Bizde avent almıştık. hastanede ebe avent kullanmayın dedi meme reddi yaşarsınız dedi. Lansinoh aldırdı bize anne memesine en yakın oymuş.
Emineerd halitefe kesinlikle memnunuz. Hatta mama vermeden önce sütüm geldiğinde zorlanmayalım diye iki göğsümüde veriyorum bebeğime asla reddetmiyor süt gelmemesine rağmen. Avent aldık 80 liraya boşuna almışız yanii
halitefe Emineerd ayy o zaman çok doğru tercih etmişim nedense burada biberon çok konuşuluyor ama lansinoh hakettiği ilgiyi göremiyor aslında aventten çok çokta kaliteli
Emineerd halitefe dediğim gibi bizde ebenin önerisiyle aldık öyle deyince iyikide almışız. Mama da almayın bence sütünüz gelmezse ebe hangi markayı önerirse eczaneden gidip alırsınız.