ArasMom34 Merhaba kızlar Bugün kontrolum vardı bebişin suyu azalmış ve kilosu 4 dü bulmuş bugün zorunlu sezeryana alıyorlar normal için bekledik ama gelmedi dualarınıza talibim kızlar bana dua edin
-Aysenur- ArasMom34 Rabbim saglicakla kucaginiza almayi nasip etsin insallah bebeginize kavuscaksiniz ne guzel🙏😊
Busraveminisi1 ArasMom34 canım benim Allah yardımcın olsun sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alıp evinize dönmeyi nasip etsin 🙏🏻😌🧿
Kuzucumm ArasMom34 şu mubarek günde saglikla kucağına almayi ve evine dönmeyi nasip etsin Rabbim 🤲🤗 bizlere de o gunleri nasip etsin inş
Guluc ArasMom34 hayırlısı olsun canım benimde bugun kontrolüm benimde kilolu bebek bekledik hep 38+5 bugun 4 kiloya dayandıgını düşünüyorum artık doktor be dicek görcez dünden beride sancım var artış oluyor ama doğum için yeterli artış yok sankş şuan
ArasMom34 Guluc canım benim 33. Haftadan beri sancım var 90 lara kadar gördüm fakat bir gram açılmadı bu sebepten doktor riske atmak istemedi sana hayırlısı olsun 🙏 sağlıkla kucağınıza alın
Pinkyellow ArasMom34 gözünüz aydın sağlıkla büyüsun inşallah minik bebiş kaç haftalıkken doğdu peki :)